Shr123 Kizlar tüp bebekle hamileyim sürek li aklıma kötü kötü şeyler geliyor bunla nasıl başa çıkarım benim gibi olan varmi
Babymom07 Shr123 30. Haftadan sonra artık doğsa bile Allahın izniyle bir süre yoğun bakımda kalır ve kavuşursunuz. Tabi inşallah zamanında doğar ama tedirgin olmayın. Artık bebiş kocaman oldu zaten ☺️
ebruus bu her annede var cnm, 30 jaftaya gelmissin rahatla biraz Allah korusun erken dogum bile olsa yasama sansi cok yuksek