myavocado Ozgezfroglu artarak sürüyor malesef 😂 ben 26+4teyim, şükür enfeksiyon filan da hiç yaşamadım ama tuvalet sıklığı sürekli var, 3lt den fazla su içiyorum, ayrıca süt, ayran, soda filan da içiyorum tabii o da etkili.
semra2598 Ozgezfroglu maalesef git gide artıyor bebek büyüdükçe organları sıkıştırıyor. İdrar kesesine baskı arttığı için daha sık çıkıyorsunuz ama bu iyi bir şey idrarın öyle aktif olması iyi enfeksiyon falan varsa.
Babymom07 Ozgezfroglu 2. Trimestıra girince biraz daha azaldı benim 3.ye girdim yine arttı gerçekten tuvalete sık gitmek çok yorucu