mandalina-12 ödem olmadı ben kiloda almadım korse kullanmadım sezeryan dan 15 gün sonra takılıyor bildiğim kadarıyla ama kullanmiycam göbeğimde kalmadı benim eridim gittim inşallah sizinde öyle olur abartılacak şekilde çantaya gerek yok bence kendinize lazım olan bı kaç parça bişey alın bebek içinde aynı zaten götürdüğüm çanta geri aynı götürdüğüm gibi geri geldi abartılı olaraktan hazırlık yapmaya gerek yokmus çünkü sezeryan sonrası ağrın sizin yürütme şeyleri gazın çıktımı derdi derken taburcu olup eve geliyorsun yani