gizemvatanseverbal Selamlar herkese, Yakın zamanda bu haftalara yakın haftalarda doktora giden var mı acaba? Sizde durumlar nedir? 🐣❤️
Sibelella 77Bebek35 Sezeryan mi oldu aceba.Sezeryanda en geç 38 de aliyorlarmiş sanırım bende şuan 37 bitti 38 e girmek uzereyim de
gizemvatanseverbal Sibelella benimde sezeryan olacak ama doktorum 39’da alacak. Ne kadar karnında kalırsa o kadar iyi demişti. ☺️🫶🏼
Nur0819 https://mutluresim.com/images/2024/09/10/zKSIRm.jp 38 hafta gebeyim bebegin boyu sizce kac dr kisa dedi