Kb4576 ben hamilelik şüphem olduğu ay bir anda bıraktım, daha önce çok denememe rağmen bir türlü bırakmayan günde bri paket içen biriydim. Tiksindim mi derseniz 5. aya kadar filan hiç tiksinmedim, ara ara canım da istedi ama direndim valla. Şu an 6. Ay bitti, kokusu rahatsız ediyor, içtiğim dönemleri hatırlayamıyorum. Ama bir yöntem bir önerim de yok, komik gelebilir ama ben şöyle inanıyorum gerçekten isterseniz Allah yardım ediyor, dua edin ☺️🤷