Polenakn Merhaba güzel anneler 23+1 deyim doktorum kan sonuçlarımda vitamin eksikliğin var dedi B12 falan yani ilaç+iğne de verdi aynı şekilde aynı durumu yaşayanlar var mı varsa neler yemem gerekir