SarusunAnnesi Fasulyeninhikayesi boyle seylere hayatta inanmazdim ama ben 25-30 gunluk dogum yapmistim esimin kuzeni aniden dogum yapti mecburi gittim ve benim uslu bebegim o gunden sonra bambaska bise oldu daha sonra biri bana acaba kirkimi karisti dedi ne alaka sacma dedim ne zamanki o kiz bebeginin 40 inda foto atti o gunden snra fark ettimki kizim normale dondu ve oda bana bebegim erkek olmasina ragmen hic gaz sancisi vs olmadi cok rahat bir surec yasadim dedi .. ona da hic biseyden bahsetmedim cok sukur hepimizin kirki cikti bosver dedim 😂
Fasulyeninhikayesi SarusunAnnesi benim tanidigimin basinada hastane odasinda boyle bisey gelmis acikcasi bende bilemiyorum boyle bisey var mi yok mu tesaduf mu oldu yoksa kirk var mi
Gulaysrcn Fasulyeninhikayesi Dinimizde 40 çıkarma basma ucurma bebek tuzlama vs ile ilgili herhangi birsey yok diye biliyorum öyle okudum ögrendim.Bence o yüzden tedirgin olacak birsey de yok değiştirilen bir iğne ve ya başka bir eşyanın ne faydası olabilir ki.Eski zamanlarda insanların başlattığı dayanaksiz şeyler gibi geliyor bana 🙇♀️
Fasulyeninhikayesi Gulaysrcn insallah boyledir bende inanmak istemiyorum hatta bi hocaya sorayim die dusunmustum
Fasulyeninhikayesi Melson20 farkındaysanız inaniyorum demedim bilenler var mi boyle bisey var mi die sordum duzgun okuyun
Fasulyeninhikayesi Sksjsux355-- insallah oyledir tm bi bilgim yk cunku arastiracagim burda kimi var kimi yok dio bi hocaya sormak da gerekir
CitLemBik Kızlar affedersiniz bilmedigim icin soruyorum. Bu kırk karismasi nedir hic duymadim. Benimde gorumcemle aramda 1.5 ay var once o dogum yapacak sonra ben yani ne oluyor yanyana gelince anlamadim tam olarak biri aciklayabilir mi
Fasulyeninhikayesi CitLemBik vala canisi bende tam bilmediğim icin sordum burda yani soyle die duydum 2 kirkli karin gorusurse kirk basar mis uslu olan bebek huysuz olurmus gibi seyler tamda bilmiyorum açıkçası
kukulim3434 Fasulyeninhikayesi doğum yaptığım da iki kişilik oda da kalıyordum. Ben sezeryan olduğum için 2 gün yattım. Ama yan yataktakiler normal doğumdu. Her gün başka bir lohusa geldi. Hiç te karışmadı kırkımız. Belki aklımıza gelmediği için vesvese yapmadık. Bu şeyler genellikle vesveseden olur
Fasulyeninhikayesi kukulim3434 iste bende bunu anlamiyorum hastahaneye gidiyoruz dogum yapiyoruz falan neden sadece keyfiye gorusunce kirk basar
xhbgns Fasulyeninhikayesi Hastanede muhakkak sizinle aynı gün doğurmuş olanlar olacak ya da yakın doğurduklarınız çocuğu da kendinizi de doktora götürmeyecek misiniz? Ben böyle hurafelere inanmıyorum inanlara saygım sonsuz ama bilemiyorum arkadaşınızla hadi 40 gün görüşmediniz sonra görüştünüz arkadaşınız anlayışla karşılar bence 🤷🏼♀️
Fasulyeninhikayesi xhbgns saten arkadasimla bu konu uzerinde konustuk nasil yapacağız die sorun orda degilde boyle bisey var mi yok mu onu bilmiyorum
xhbgns Fasulyeninhikayesi Bence inanmakla alakalı yani bilinçaltınızda şartlamayın bence devlet hastanesinde doğum yapanlar her zaman tek kişilik odada kalmıyor öyle olsa devlet hastanedinde doğum yapıp 2+ kişi odada kalanlar sorun yaşardı bence gönlünüzü ferah tutun
iremaskin Fasulyeninhikayesi boyle seylerde hemen hadis ayet kaynagi arayanlar var ama bebege dogunca hurma surulur damagina sunnet deyince sahlara kalkiyorlar ilginc gercekten. 40 basmasi olayini yasayanlar inanir yasamayan bilmez. Gerçekten cok zor ve kafa yedirtici bi olaydir. Tibben hic bir aciklamasi olmaz cocuktur huysuzlanir derler ama olay oyle degil . Basina gelmeyen bilmez yani inanmaz ki inanmak zorundada degil herkesin baska baska dogrulari var . 40 gun gorusmeseniz bence birsey olmaz tedirgin olmaktansa ki zaten icinize boyle bir kurt dusmus bence riske atmayin tabi sadece fikir 😊 Saglikla kucaginiza alin insallah hayirli dogumlariniz olsun 💕
Fasulyeninhikayesi iremaskin haklisiniz tedirgin oldum acikcasi 40 gun gorusmeyince bisey olmaz tesekkur ederim hepimizin saglikli doğumları olsun insallah 🤲🏻
hayalim35 Fasulyeninhikayesi bnde duydum birbirleriyle konuşulmaması gerekiyormuş yani konuşunca ne oluyor tam olarak ama hastanede hep yeni doğum yapan annelerle yanyana geliyoruz