Kızlar 16 mayıs da korunmadan ilişkiye girdik 17 mayısda adet oldum zaten adetden önce hamile kalmam diye korunmadık ve normalde 6 gün süren adetim 10 gün sürdü 6 günden sonrası kahverengi lekeydi test yaptım çok çok silik çizgi çıktı 2 gün sonra tekrar yaptım çıkmadı şuan 12. Günüm ilişkiden sonraki sol kasığım ağrıyor ve 2. Gebeliğim olcak varsa ilki sezeryandı dikişlerim sızlıyor kızım 21 aylık şuan koku hassasiyetim var mide bulantım var sizce var mı gebelik ilk gebeliğimde hiçbir belirtim yoktu kıyaslama yapamıyorum