karakayahavva00 Sezeryan tarihini ne zaman alıcam acaba devlette. Zaman da hiç geçmiyor ruhen bedenen yorgun hissediyorum. 3. Trimesterin ikinciyi aratacağını hiç düşünmezdim.
birmucize1 karakayahavva00 bizde bugun itibari ile 34 olduk 🥹 yarin muayenemiz var muhtemelen sezeryan tarihi vericek doktorumuz biraz onden gidiyor gelisimimiz erken alacagini soylemisti gecen haftalarda bakalim ne zaman dicek
Ecekaplan karakayahavva00 Bende yarın almaya gidicem 36 oldum verir herhalde artık sıra da bulamıyoruzz devlettee zaten
sunashn50 karakayahavva00 35+0 olduk bizde 12 den sonra dün gittim kontrole doktorum gün verdi 13 hazirana ama haftaya konuşup bayramdan sinraya ertelemesini istiyvem
kubraclskn karakayahavva00 Ben şuan 31+4 üm doktor neye göre sezeryan veya normal doğum diyor acaba merak ediyorum
Lvnia Bende 34+3 oldum bugün gittim 38 de alcam dedi iki hafta sonra.gel tam net gününü söylerim dedi
Mommelike karakayahavva00 mide bulantınız oluyormu benim çok fazla bulantı ve kusmam olmaya başladı midem yanmadığı zaman oluyo ona bağlı değil anlamadım neden olduğunu normaldir umarım
Yaso2110 Mommelike bende bugün 35 oldum dünden beri mide bulantısı mide-karın ağrısı ölüyorum sanki yediğim birşey midemi bozmuş gibi ama o ağrıdan çok farklı 😕
Mommelike Yaso2110 afedersin geçen zor yetiştim lavaboya 😔 i hepimizde oluyorsa bu haftalarda normal ozaman sanırım