Esranur_06 Merhaba hanımlar Aralık ayında kimyasal gebelik yaşadım bu ay reglim gecikti test yaptım 2defa. Her ikisinde de ikinci çizgim silik çıktı hamile miyimdir?
GozdeCemre Esranur_06 aralık ayında kimyasal gebelik şimdi ocağın 7si daha yeniden hamilelik? çift çizgiyi sikikte gördüysen vardır canım benimde öle olmuştu yeni Olunca silik çıkıyor
Deletedmom0333 Esranur_06 benimde silikti adetimin 3. Günü netleşti inşallah Allah isteyen herkese versin 🙇
Edssm Değerlerin sıfırlanma durumu oluyor kimyasal gebelik hakkında bi bilgim yok ama bi araştırın derim gebelik sonlanması sonucu değerlenme hemen sıfırlanmıyor yani onun etkisi ile 2 çizgi çıkabiliyor arkadaşımın da öyle oldu bu ay ama inşallah hamilesinizdir
Esranur_06 Edssm kimyasal gebelikteki değerlerim sıfırlandı ve üzerinde adet gördüm 1ay geçti. Adetim gecikti şuan ve test yaptım çizgim silik çıktı