Lemya hamile kalmanda bir engel var mı çatlatma yaptınız ? Yoksa kessin tutsun istediğiniz için mi yaptınız ? İnş tutmuştur 🤲🏻 benim bi çocuğum var 2. İstediğimiz ve o ay kesin gebelik istediğim için çatlatma yapmıştım temmuzda doğum inşallah 🙏🏻 darısı size de oldum hayırlısıyla sağlıklısıyla inşallah 🙏🏻