Esmaakdag bence doktora ve anneye bağlı sezeryan durumu. Benim annem kaç sene önce beni 5 kilo kardeşimi 5,5 kilo normal doğurmuş. Yani ilka da sezeryan gerekmiyor annenin yapısı uygunsa:) şu anda da doktorumun 4200 4300 bebekleri normal doğurduğunu görüyorum instagramda:)