Gizemhakan Rmysnssmnsf Valla hazır benim herseyim alisverisimi yaptim, doğum çantamı hazırladım, dün besigimizde geldi 😍 bebişimi bekliyoruz dört gözle😇
Skrnslmn Rmysnssmnsf bizim nasipse Mart’ta olacak Ama şubat doğumları için erken değil geç bile bence Zaten 10 gün sonra şubat Umarım hepsi zamanında gelir ama ne olur ne olmaz hazır olmalı bence 🙏🏻
BeratAbideTokal Minik tavsanimin herseyi hazir 😍ama galiba subat degil ocak ayi annesi yapicak beni aksamdan beri karnimin alt tarafinda gecmek bilmeyen bi agri var sirtimda agriyo
BeratAbideTokal BeratAbideTokal Rmysnssmnsf 37 haftalıgım 😍agrilarom 2 gundur fazla 😊gunler gecmek bilmiyor .canim sen kac haftaliksin ? 😁
Gizemhakan Skrnslmn kesinlikle katılıyorum ne olur ne olmaz zaten ne zararı olcak ki enin de sonunda yapılacak 😇 Temkinli olmak en güzeli benceee..
Rmysnssmnsf Skrnslmn Amin herşey zamanında güzel 😄 bende daha hazırlamadım ama korkuyorum da erken gelir diye sancı mı bilmiorum arada karın ağrısı gbi kokluyor birşeyler.İnşllah bu hafta hazrlycam prensimin çanatasını 😊
Rmysnssmnsf BeratAbideTokal 35 haftalık olduk canım benim daha var Şubat sonu gibi erken gelmesse bebişimiz 🙂
Eddy Ben de şubat ortasında doğum yapacağım eksiğimiz kalmadı yalnız bebeğin çamaşrlarını ne zaman yıkamamız gerekiyor biraz daha mı beklemek lazım bilemiyorum? 🙂