10 haftalikken iliski sonrasi kanama olmuştu progstan başlanmıştı 2 3 gün önce bitti bugünde kendiliğinden kahve rengi leke gelmiş çamaşırma silince biraz devam etti ama kesildi🤦♀️ var mı acaba böyle bisi yaşayan niye oluyo ki normalde randevumuza 2 hafta falan var ama yarın sabahtan gidicez , gidilmesi gerekir demi