Evet canım ben de amniyosentez wes yaptırdım. Ama ben de 22. Haftada çıkmıstı. İlerleyen haftalarda küçülebiliyor. Doktor takip ediyor şuan benim de 12 cm e yaklasmıstı en son 27. Haftada küçüldüğünü gözlemledik. Seninde küçülür bu haftaya kadar bir sey çıkmadıysa zaten bir problem yoktur. Moralini bozma