Hamileliğimin 11. Haftasından itibaren üç kutu decavit içtim sonrasında erken doğum riskimde olduğu için imom omega kullanmaya başladım. Balık tadı vs bırakmıyo sadece bazı hassas günlerde kokusu bi tık rahatsız edebiliyo tüm vitamin ilaçları gibi. Decavite göre yutması daha kolay hiç değilse