Kızlar pazar günü adet ağrısına benzer ağrılarım vardı 2 gündür hareketlerini az hissediyorum sürekli karnımı dinliyorum tatlı yiyip duruyorum dürtüyorum bi kaç kez hareket edip duruyor normal mi acaba normalde yatınca hemen çok fazla oynar canımı yakacak kadar kafası eli ayağı şimdi sanki azaldı hafif kıpırdanıyo o kadar birde karnım sertleşiyor çok son haftalar da hareketler azalıyormuş sizce bu durum normal mi yarın yine de doktora gideyim diyorum