8 haftalık hamıleyım 12 den sonra 8 haftalık olacağım 2. Gebelıgım ilk bebeğim doğumdan 2.5 ayn sonra vefat etti. Doktorum 3 hafta sonra gel ikili tarama için dedi, istemedıgımı soyledım sorumluluk benim yaptırmayacağım dedıkce doktor benı zorunlu tutuyor.
Arkadaşlar ben bu testi yaptırmak istemiyorum bebeğim down sendromlu da olsa ben aldırmayacağım rabbım verdi o almadan kıyamam ben zaten bı evlat verdim topraga göz göre göre karnımdakı cana kıyamam bebegım ne olursa olsun onu doğuracağım allah vermiş sonuçta ilk evladım sağlıklıydı rabbım aldı doktor cok baskı kuruyor üzerimde. ilk gebelıgımde herseyı yaptırdım bu gebelıgımde detaylı ve kan tahlıllerı harıcı bısey yaptırmak ıstemıyorum.