39+4 üm ilk gebeliğim ve bir bilinmezlik var, ne ve nasıl olacağı hakkında hiç bir fikrim yok endişe , merak , özlem bütün duygular birbirine karıştı. Hiç bir belirti de yok . Hepimizin hakkında hayırlısı olsun, Rabbim sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻🤲🏻❤️