Mine34 💁🏻♀️ 15 ve 16da gittm ikilemde kaldı doktor nitekim 20de kız oldugunu öğrendik. Bende sizin gibi düşündüm erkek olsaydı ikilemde kalmazdı bariz pipiyi görürdü dedim 🤣 öyleymiş zaten. Yani tabi herşey mümkün ama bence de kız olma ihtimali yüksek