Fgkgz bu ikinci gebeliğim ilk gebeligimde 29. Haftada gelişim geriliği başlamıştı heran sezeryan olabilir demişti Dr o stresli bekleyiş ck zor bilirim ama kızım tam 37. Haftada doğdu çok şükür küveze falanda girmedi şimdi oğlumu bekliyorum ama bu gebeliğim çok zor geçiyor ağrılı sancılı 🥲