Eme2 üzülmeyin stres daha etkiler kilosu gayet iyi iki hafta gerilik çok değil benim şu an 3-4 hafta geride ama az da olsa kilo alıyor o yüzden bekliyoruz. Her hafta perinatolog ve kendi doktoruma gidiyorum. 33+2 bugün kontrole gittim 1475 gr. Ama geçen haftaya göre 150 gr almış gözüküyor o yüzden almadılar sezaryene çok şükür. Ben de kırmızı et, muz, çiğ badem, yoğurt, süt tüketmeye başladım az da olsa etki etti sanırım. Çünkü önceki hafta sadece 50 gr almıştı. Bir de hep soluma yatmaya çalışıyorum.