eyldz44 Merhaba anneler 38+4 olduk bugün… Kontrole gittim çatı muayenesi oldum hiç açıklığım da yok sancım da sizde nasıl başladı doğum birden mi oldu… Normal doğum yapmayı diliyorum ama hiç gelecek gibi de değil aslında tüm tuşlara da basmıştım
Havvabaht Doğumu kendin başlatamazsın 38 haftada deli gibi halay çektim halı sildim koltuk sildim 42. Haftada doğdu ne yaparsan yap olmuyo kendi istemeyince ☺️
Serifeeenida Havvabaht ciddimisiniz benim de bugün 41 olduk ama yok yani sizin nasıl başladı doğumunuz suni felan aldınız mı
Havvabaht eyldz44 herşey zamanında güzel zorlamamak lazım uykusuz kalınca keşke 1 hafta daha karnımda kalsa diyeceksiniz☺️☺️
Havvabaht Serifeeenida ben 41 de muamele gittim 1 hafta daha bekle dediler bekledim 42 de gittim hala ne açılma ne sancı hiç bişe yoktu alttn nmuane ettiler sürekli bekleyeceklerdi hala özele gittim dedim böyle böyle neyi bekletiyorlar 42. Haftadan sonra beklemesi çok riskli gelmediyse bu zaman akadar bi sıkıntı vardır renkli doper yaptı baktı kordon dolanmış 2 Kere asılı kalmış çocuk ondan olmuyormuş doğum acil seseryana aldı doktor bi baktı kakasını yapmış bebeğim bi gün bile gecikseydi ölecekti çocuğum