Hanım merhabalar pazartesi günü nasip olursa sezeryan doğumum var Şehir Hastanesi’nde doğum yapmış arkadaşlarım yada bilgisi olan varmı pazar günü gidip yatisimi yapsam sonra çıkıp pazartesi ameliyat sabahı erkenden gitsem izin verirler mi pazar günü boşuna yatmak istemiyorum hastanede 🫤