Kahverengihisler benimde ilk düşük oldu hersey Allahtan dedim sakin kaldım üzüldük tabikide ama sonra hemen toparladım boş gebelikti benimkide,eşiminde dayısının oğlunun baba olcagı haberini aldık geline sinir olurum mesela gıcık bişi zaten bayramdan bayrama görürüm ozman hamileydi ama çok takılmadım yani zaten takılcak insan değilelr cevremdede hamile haberi çok aldık ama nasip dedim hiç dillendirmedim kıskanmadım asla sonra 1 snee sonra aynı zmanda tekkrddan hamile kaldım bnde hayırlısı kafaya takınca zaten olmuyo relax olun lütfen Allah bilir vardır bi bildiği Rabbimin 🤲🏻 gönlünüz ferah olsun