tgbmerve Sevimlipandaaa ben bayram öncesi yada sonrası doguracagim yaz bebesi ama klimada kalacak hepsini patikli alt takım aldım🙈 8-9 takim
tgbmerve Sevimlipandaaa evet 0-3 ay hastane çıkışi olarak geçiyor hep , teknalt almadım ben alt.ust takım aldım zaten her elimi attığım da da patikli ince yazlık takımlar di , çorap giydirmek istemiyorum