Kızlar 2 hafta önce serklaj oldum 20+1 haftalık hamileyim ve yine beyaz akıntım başladı ( daha 1 ay önce ilaç kulandım ) , doktorum idrar ve vajina kultur testi yapalım dedi. Sonuç temiz çıktı ama akıntı ve kaşıntı oluyor 2 haftadır. Benim gibi enfeksiyon olmadan akıntı ve kaşıntı yaşayan var mı 😔