matisse Merhaba arkadaslar, Kafama bir sey takildi yardimci olabilecek birileri vardir umarim..simdi ben dogum iznine ayrildim 8 haftalik dogum oncesi olan. Ben bu surecte misal 37.haftada dogurursam rapor isi nasil oluyor sonrasina mi aktariliyor? Ya da 40 haftayi gecti raporum da bitti daha dogurmadim nasil oluyor bu surec? Bilgisi olan yardimci olabilir mi?
Ecekse Doğum öncesi izin doğum gerçekleştiği anda bitiyor ve doğum sonrası izin başlıyor yani 37.haftada doğum yaparsanız kalan doğum öncesi izni kullanamıyorsunuz
matisse Ecekse e peki mesela 37ye kadar calisabilir alip rapor surecini dogum sonrasina aktaranlar nasil oluyor?🙄🤔
secilertu matisse 32. Haftamda çalışabilir raporu almıştım ve 5 hafta çalıştım. Yarın 37 haftalık olduğum için hastaneden 3 hafta çalışamaz raporu alıp teslim edeceğim. Aktarma da Doğum olduktan sonra doktor tarafından yazılan rapor ile sağlanacakmış
Ecekse matisse 37 ye kadar çalışabilir alırsanız 5 hafta doğum sonrasına aktarılır. Ama 37 de doğum yaparsanız kalan 3 haftayı kullanamazsınız yani bunu demek istiyorum