Selam kızlar daha önce troidle ilgili hiç bir sorun yaşamamıştım ama 29. Haftamda Tsh değerim 5 küsür çıktı bir anda 1 ay önceki değerim 2lerde yani 1 ayda yükselmiş doktor bugün 50mg Euthyrox yazdı, direkt 50mg den başlamamış genelde kimse benim gibi direkt bu mg ile başlayan var mı bide pireyi deve yapma huyum var maalesef anksiyetem coştu bebek etkilenmiş midir bebekte zeka geriliğinden falan bahsedenler var, cok korkuyorum benim değerlerimi görüpte bebeğini sağlıkla kucağına alanlar yazarsa içime su serpilir gerçekten 🙏