Hatice4136 Arkadaşlar 22 mayısta ben hamilelik testi yaptım kan verdim fakat kanda negatifti ama bugün ise idrar testi yaptım pozitif çıktı silik olarak yani hamilemiyim?
Elif-ada- Hatice4136 Test bekkedimi hemenmi çıktı golgegibi görünüyor ama kuruma cizgiside olabilir Rabbim gönlüne göre versin
minismom Hatice4136 bu test boyle sonradan cizgi cıkarıyo ya aylar once ben yapmıstım boyle cıktı ama hamilelik yoktu hakkında hayırlısı olsun insallah
Smyye150292 Hatice4136 çok dikkatli bakıldığı zaman silik çizgi var inşallah hakkında hayırlısı olsun bir kaç gün bekle kan testi için bence daha çok yeni olabilir güzel haberler vermeyi nasip etsin inşallah Rabbim🤲🏻
Meriikoo Canım ben 2 haftalıkken öğrenmiştim çok silikti ama seninkinde neredeyse hiç yok çizgi.. birkaç gün bekleyip yine yap testi bence
Hatice4136 Meriikoo aslında telde böyle gözüküyor normalde bakıldığında fark ediliyor biraz daha beklim bugün adet olmam gerekirdi ama olmadım yarın versem test çıkar mı
1Ali Kaç dakika içerisinde çıktı? Bende başka bir rahatsızlık sebebiyle acile gitmiştim orda bakılmıştı çıkmamıştı ama bir hafta sonra hamile olduğumu öğrendim, çok başındaysa bazen kanda çıkmıyor sanırım