Kızlar 14 haftalık hamileyim karnımın alt kısmı sanki kesikler var gibi agriyo dogrulmaya calistigimda zorlanıyorum normalmidir dün kontroldeydim bişey yok tü ama bugün agriyo dün ultrosonda bebeği göremedi o yüzden çok bastırdı acaba ondanmi başına gelen varmi