reyyhaann Selam kızlar kürtaj geçiren ve hamile kalanlar sizlerden tavsiye bekliyorum ben kürtaj geçirdim 6 ay oldu ama daha bebiş yok tavsiyelerinizi yazarsanız sevinirim ❤️🫶🏻 (doktora gittim hiç bir problemim yok)
dika reyyhaann ben Mart ayında kürtaj oldum 1 defa adet geçirdim gebelik düşündüm oldu çok şükür doktor çok bekletmeyin dedi ama isterseniz civan perçemi içe bilirsiniz bu iyi gelir birde süt maydanoz buharı yapin buda iyi gelir
Gmzgm reyyhaann hic bisey yapmadım aynı sürede olmadı benim de ovulasyon yaptım birinde kimyasal oldu diğer ay şükür gebelik tuttu şu an 8 haftalığım
C34 reyyhaann ben kürtaj oldum 1 sene sonra dusuk yaptim 6 ay oldu düşük olalı bugün test yaptım pozitif . İnşallah sağlıkla kucağıma alırım
reyyhaann @“dika” benim düşüğüm normal değildi persiyel mol geçirdim 4 ay sonra düzeldim şimdi düşünüyoruz ama olmuyor 🤷🏻♀️
dika Karsu123 evet suyu kaynatıp içine katıyorum demlenip içiyorum acı bir tati var bal ekliyorum öyle yani