Kızlaaar nolur yardıımm
17haftalık hamileyim 5gündür inanılmaz kötüyüm butün doktora gittim antbyotiklik bi durum yok dedi riskli ikiz gebeliğim olduğu için doğal yollarla iyileş dedi burnuma tuzlu su çekiyorum (gitmiyo tıkalı) boğazıma gargara yapıyorum bal, karadut özü, pekmez, ılık limonlu su deniyorum yani her tuşa basıyorum😅 ıhlamur ve kuşburnu yasak kan sulandırıcı kullandığım için
Siz grip olduysanız neler yaptınız ölüyoruuğğmm😫