173436 amin hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🙏 ilk gebelik olunca alınacak çok şey oluyor gerçekten ☺️ Ben atletleri hep kısa kollu ve kolsuz tercih ettim penye tulum ve takımlar almıştım orta kalınlıkta gayet yeterli olmuştu uzun kollu atletin üstüne uzun kazaklar tulumlar giydirmek zor oluyor diye okumuştum bu site de gerçekten öyleymiş o yüzden hiç uzun kollu atlet almamıştım yine öyle yapacağım 😂 kalın olarak bir kaç peluş tulum ve kadifemsi alt üst takımlardan almıştım ama çok giydiremedim evim çok sıcak oldu çok terliyordu 🙇🏽♀️ Bi atlet altına ince içlik birde tulum giydiriyordum uykudan uyanınca da yelek tabi havalar ısındıkça içliği bıraktık 😂 ağız mendilleri ve müslin battaniye işe yarıyor onları tavsiye ederim kundak için müslin güzel oluyor ☺️ Bir de alt açma matı benim çok işime yaradı ben gereksiz görüp almadım hediye geldi ama iyi ki gelmiş oğlum her altını açtığım da işiyordu 😂😂 o matda hemen kuruyor yıkayıp yıkayıp hemen kurutuyordum