Dün sancım olduğu için devlet hastanesine acile gittim muayene oldum nst çekildi açıklık veya sancı çıkmadı bugün sabahtan beri akıntı İLE birlikte kan geliyor sabah geldi ama bu sefer azar azar pembe kan geliyor muayeneden dolayı mı yoksa doğum mu başladı bardanızda muayene sonrası böyle yaşayan oldu mu ?