28kbr Merhaba bir hafta önce kolposkopi ve hsg yaptırdım antibiyotik ve fitil kullandım ama kasıklarıma girip çıkan ağrılar var özellikle bugün bir şey batıp çıkıyormuş gibi oluyor belimde de bi ağrı var. Bilgisi olan paylaşabilir mi acaba