tatlibebegim_ Bebeğim 1 aylık sürekli aralıksız sallanılmaya alıştı bu ana kucağından aldım kullanıp memnun kalan var mı yorumlarda sallanılması yavaş denmiş bunun en hızlı sallanması bizim beşiği en yavaş sallama hızımız😅
tatlibebegim_ ipeklinaismom yaa bebeği koyunca bi iki sallamada uyutur mu sence bide kendimiz başka müziklerde açabiliyoz mu
ipeklinaismom tatlibebegim_ 5 kademesi var bence 4 ideal ben uyuyunca 2 ye alıyorum hızını çok sallanması da doğru değil çünkü evet Bluetooth bağlantısı var istediğin müziği acabiliyosunuz
tatlibebegim_ ipeklinaismom bizim ki hızlı sallanmaya alışmış yavaş sallanınca bile hemen gözlerini açıyor😅 pilli mi çalışıyodu prizli mi videoda tam anlayamadım ya
ipeklinaismom tatlibebegim_ hızlı sallamada sonra çocukta hasar kaliyo bunu araştırın . Hem pil hem prizle çalıştırabilirsiniz
tatlibebegim_ ipeklinaismom çok mu hızlı sallıyo ana kucağındaki eğer hızlıysa bende 4 ayarınde yaparım
tatlibebegim_ Happy_123 kolik bi bebek mi peki bizim ki sallanmayı çok seviyor belki işimi görür dedim sallanarak uyumak istiyor
ipeklinaismom tatlibebegim_ ideal 4 ama dediğim gibi uykuya dalınca düşünüyorum tıngır mıngır sallaniyo daha iyi oluyo
tatlibebegim_ ipeklinaismom canım selam bişey sorucaktım ana kucağının tamamen yatak pozisyonuna alınca kilit sesinin gelmesi lazım mı bizde gelmiyo diğer pozisyonlarında geliyo ama
ipeklinaismom tatlibebegim_ ses gelmemesine gerek yok elinle kontrol edebilirsin ama tamamen düz olmuyo ki
Gamzekeser tatlibebegim_ ay bizim de aynısı ses gelmediği için biraz ittirsem öne doğru kapanıyo normal değil bence
tatlibebegim_ Gamzekeser aynen benimde öyle korktum Allah korusun düşer falan normal mi bilemedim, pil takıldığı halde de çalışmıyo tek prizde çalışıyor