iremarsln37 karından us ile gözükmez , vajinaldede 6+2 de gordu dr benimmbebisi ama.kisacik baktı zarar görmesin diye bebiş 5 mm idi, atıyorum benim döllenmeye göre sizinkisi 2-3 gün geri den olsa.kesede bebiş gözükmez, stres yapmayın 💕 en güzeli 7-8. Haftaları beklemek sağlıkla gelsin