Kızlar merhaba. Doktora da sordum antibiyotikden olabilir dedi ama muzda yedim yoğurtta yedim kesmiyor dün gittim çocuğum suyu da iyi dedi sıkıntı yok dedi ama bilmiyorum ya resmen bagirsaklarimdan ses geliyor az önce de 9 ay boyunca hiç kusmamistim smdi uskufra yaptım ne yediysem çıkardım başım falan ağrıyordu geçti kusunca. Ama bu ishale bir çare bulamadım yani çocuğa herhangi bir sorunu olurmu anlamadım bildiginiz ayıptır söylemesi su gibi