Benimde 7 ci haftada kahverengi akıntı vardı doktorum kulan demişti, sizde büyük ihtimal destek için vermiştir. Fitil olarakta kulanıla bilir ağızdanda. Başta biraz bulantı, halsizlik yapıyor ağızdan kulanımda ama vicut onada alışıyor, benim riskli gebeliğim oldu için 3 aydır ağızdan kullanıyorum.