Melek156 Kızlar yarın transfer günüm var doktorum transfer edeceği embriyoya 7/2 yazmış ne deme aranızda bilen var mı yarın 5. Gün olucak
tgbmerve Melek156 3 tüp bebek yaptirdik , transferler oldum hiç böyle birşey yazmadı, bence 7 iyi embriyo var 2 si konulacak diyebilirim ancak oda tahmin