izobellaaa-_- ballieylem0 bir yandan da zaman geçsin istemiyorum 1.5 yaşında oğlum var azap gibiydi bugün ağladım sinirden 2. Çocuk nasıl olacak süpriz oldu off😃☹️
Ecelina2020 Kocagoznurrrr27 benim de programa göre 50 yazıyo Allah’ın izni ile. Sizin bebisin haraketleri nasıl acaba benim bazen çok sakin oluyo bugn öyleydi mesela
Tibmer gzmplt aynı gün dogurcaz benimde 3 Haziran Allah’ım çok heyecanlıyım ya 😰🥲rüyalarıma griyor artık doğum
Buseirgit Gizem111 uygulamaya göre 72 sezaryen doğum yapıcam henüz günümü almadım 60-65 arası filan kaldı 💐