Elfkzlky Kızlar 4. Gunumuzdeyiz. Kakaları üç gundur yakalıyoruz çok şükür. Ama çişleri asla soylemiyor. Yaptıktan sonra aglayıp anne kaka anne kaka deyip beni cagırıyor feryad edip😂😂 ne yapabilirim taktik verin. Ne kdar ona “ kızım çişin gelince söyle bana tuvalete gidelim” desem de ama çişi gelince bana söylemeyi tercih etmiyor. İlk gun çok kotuydu her yere şırıl şırıl işedi ama bugun dortteyız. Sadece soylememe sorunumuz var. Yardımmmm 🥲🥲❗️❗️
Akker Elfkzlky bununla ilgili Instagram hesabımda detaylı açıklamalar var mutlaka bakmanı tavsiye ederim, 1 hafta da tamamladık tuvalet eğitimini , hem çocuk gelişimci hem bir anne olarak mutlaka okunanı tavsiye ederim 🫶 @bindüsünbinoku hesabın adı
Ahsen_ahsen Kaç yaşında. Biraz zorlu bir süreç ama sizin tutumunuz acayip önemli asla Kızmayın bağırmayın. Ve onun söylemesini beklemeden siz sık sık götürün.
Latifeunalsoydan Çiş yapan bebeklerden almıştım önce bebeğini tuvalete götürüyorduk sonra kendisi yapıyordu. 1.5 saatte bir tuvalete gidiyorduk. Her küçük tuvaleti için yıldız yapıştırıyorduk lazımlıgın yanında duvara kaka için farklı simge kazanıyor yapıştırıyorduk. Bir tek dışarda zorlandık ilk zamanlar çocuğun hazır olması çok önemli korkutmadan eğlenceli hale getirerek sizin için de çocuk içinde daha kolay olacaktır 🌸