2 gündür kanamam var bugün her lavaboya çıkışımda büyük pıhtılar geliyo ve kasıklarımda anlık yoğun ağrılar oluyo. Doktora gittiğimde kesede ve bebekte sıkıntı olmadığını söyledi. Progestan iğnesi yapıldı ve fitil verildi. Düşük mü yapıyorum. Başına gelen var mı