Nur1999 18 haftalık hamileyim elmalı kurabiye yaptım kırabiyenin elmalı içinden yedim tarçınlı acaba bir zararı olurmu intde çok farklı şeyler yazıyorda ona göre kurabiye pişince yiyecektim
gayesblog Nur1999 hiçbir şey olmaz. Her şeyin fazlası zarardır, 3-5 kurabiyeden nolucak aşırıya kaçmadığınız müddetçe. Afiyet olsun 😋
Burcuaydmr Nur1999 havuçlu tarçınlı kek yapmıştım yedim çatır çutur ☺️ için rahat etmrzse druna sorabilirsin kuzum 🌸
Bernush Nur1999 bol bol havuçlu tarçınlı cevizli kek yapıp yedim. Haftada 1 kere yapıyordum, aklıma gelmemişti. Hatta benimde bu aralar canım elmalı kurabiye istiyor.