Kızlar bir kaç gündür kahverengi lekelenmem vardı doktora gittim yumurtalıklarda kist olduğunu söyledi. Çatlama olmadığı için kist oluşuyormuş. Bu durumu yaşayan var mı? Nasıl bir süreç? Gebe kalmak zorlaşır mı? Doğum kontrol hapı kullanacakmışım 2 ay. Tecrübeli olanlar varsa bilgilendirmelerinizi bekliyorum 🥺