__mom1 Pinaryyy epiduralle doğum daha güzel bence suda doğumda tüm sancıyı çekiyorsun ama ben doğal doğumcuyum dersen öneririm
bahocum Pinaryyy ben Almanya’dayım burada 3 tane hastane gezdim hepsi suda doğumu çok destekliyor neden bilmiyorum ama ben kendimi rahat hissedemezmişim gibi geliyor o yüzden tercih etmeyi düşünmedim. Ama doğum ağrısını çekerken sıcak suyun iyi geldiğini söylüyorlar belki en azından girip rahatlamaya çalışırım diye düşündüm. Bu arada epidurali de seçenek olarak sunsalar da çok taraftarı değiller. Ikınmayı engelleyebildiği için doğumu uzatabiliyormuş. Uzamasını da bebek için pek istemiyorlar
Esum48 __mom1 merhaba epiduralle normal dogumda sanciyi hissetmemeyi sagliyor diye biliyorum. Peki sanciyi hissetmeden ıkınma hissi nasil oluyor ki ? Yani süreci olumsuz etkilemiyor mu bu anlamda ?
EceQueen Suyu sevenler seviyo genelde, bazıları o çıplaklıktan, suda ellerinin buruşmasından uzun süre suda kalmaktan o kadar da keyif almıyor. Bir de meditasyon deneyimi olanlar, suyun rahatlatma hissine daha rahat kaptırıyorlar.
Tutaste_ Bende merak ediyorum suda dogumu merak etmiştim cok hamile kalirsam yaparim diye yok cocugun kalbi durabiliyormus yada yavasliyormus yok boguluyormus oyuzden cikarip cikarip kalp atışına bakiyorlarmis bi soğudum o isten
Bedriye35 Tutaste_ boğuluyor muymuş böyle saçma bi bahane duymadım. Niye bebek anne karnında nefes mi alıyormuş anne karnında da suyun içinde. Aksine bana da suda doğum daha rahat geliyor ılık su kasları gevşettiği için ağrı sancıyı minimuma indiriyor normal doğumda da duş aldırıyorlar sonuçta rahatlama olsun diye :)
16biranneadayi Benim de çok merak ettiğim bir yöntem bazı doktorlar çok övüyor suda doğumu ama ülkemizde pek yaygın değil gibi
Bedriye35 Tutaste_ içini ferah tut gerisine aldırma normal doğumda da zorlanıp keşke sezeryan olsaydım diyende var her doğum kendine özel :) suda doğumu her hastane yapmıyor zaten ne yazık ki
Merve32- Tutaste_ Şuan hangi Dr a gidiyorsunuz ben De ıspartadayım Ben de düşündüm suda doğumu ama çok yaygın olmadığı için riske atmaya gerek yok dedim kendi kendime düşündüm ve konuyu kapattım 😂
Amine_Sultan Esum48 ıkınma hissi geliyormuş ama gelmezsede nst cihazından takip edip ebeler ıkın diyormuş prenses doğum olarak geçiyo ama doğum sonrası dayanılmaz boyun omuz baş ağrısı yaptığını biliyorum
__mom1 Esum48 ilaç verildiği sürece ağrınız kesiliyor. Bildiğim kadarıyla doğum anında ilacı kesiyorlar sancıyı hissederek ıkınıyorsunuz
Bedriye35 Esum48 yok hissetmemeyi sağlamıyor öyle olursa sancının geldiğini anlamayıp ıkınamazsınız sadece sancıyı azaltıyo yoksa yine az da olsa hissediyorsunuz
Mucizeayla Kızlar kendinize macera aramayın en güzeli sancıları evde çekin dayanılmaz olduğunda hastaneye gidin dogurun gelin 😂 en kolayı bu bence tabi kişiden kişiye değişir yapıdan da değişir ama en dogali en güzeli vücudumuz ona göre yaratılmış keşke evde öyle bı kendi kendime bı doğum yapabilsem 🥲 suni sancı epidural bunların hiç birine gerek yok bence sabırlı olursak tabi. Ben öyle dümdüz doğurdum geldim bide bebeğim tersten doğdu agrimi siz düşünün ama hiç biri dayanılmaz öldüren ağrılar değil öyle olsaydı dogurmazdik bizde yumurtlardk diye düşünüyorum 😁
Serendipity16 Mucizeayla size nasıl tersken normal doğum yaptırdılar ki ? Benimde bebeğim tersti zorunlu sezaryen oldum devlete bile gidip sordum onlarda sezaryen dedi bebeğin ters gelmesi sakat doğması falan olabiliyormuş bunu göze alan doktor çok azmış