Kızlar selam acil yardım istiyorum. İkinci hamileliğim ilkinde gebelik şekeri vardı bu daha 6-7 haftalık sürekli kendimi aç hissediyorum yemek yesem midem bulanıyor her yediğim gaz yapıyor uyumak istiyorum ağzımda sürekli değişik bir tat var çok kötüyüm her günüm çok kötü geçiyor unutmak için sadece uyumak istiyorum neden böyleyim yardım edin !!! 🥺🙏🏼