İşten geldim direkt uyudum uyandım lavaboya kalktım iç çamaşarımda gül kurusu gibi ne kahverengi ne kırmızı böyle koyu pembe kan gördüm elim ayağım titredi. Ağrım falan da yoktu işte de kendimi yormadım. Hemen hastaneye gittik bebeğin kalbi atıyor hareket ediyor bi ilaç falan yazmadılar eve gönderdiler dinlen dediler. Kanamamın arkası gelmedi henüz ama çok korkuyorum 😢