Gzmemn 35 haftaya girdim doktor sezeryen istersen bayramdan sonra alabiliriz dedi aslında her şey normal gidiyor dedi ama ben korktuğum için sezeryen düşünüyorum. 38 gibi mi olur acaba
sunashn50 Gzmemn bizde bugun giricez 13 hazirana gun verdi sezaryen günü haftaya konuşup bayramdan sonraya ertelemesini istiycem
Melliisaa Gzmemn bebeğiniz makat gelişimi benim öyle ama tarih vermedi bugün gittim bende bayram sonrasında alınsın istiyordum hem ters hemde 2 tur kordon var boynunda yine de vermedi tarih
Hamileanne Gzmemn normal doğumdan korkuyorsunuz ama sezaryenden korkmuyorsunuz ah ahh sezaryen çok zor ağrılı bir süreç normal doğum çok daha kolay aslnda keşke bilseydiniz ben ikisinide yaşadım kesinlikle normal doğum en rahat ve en kolayı
Gzmemn sunashn50 evet banada sordu bayramdan sonra için istedim 29 haziran gibi olcak sanırım. Siz kaçıncı haffadasınız?
Sadeceanne2 Gzmemn 29 Haziran. Geç değil mi 35 isen o zaman 39+larda olacaksın genelde 38 de alır doktur ama
Sadeceanne2 Gzmemn o zaman normal bende 34+5 im Salı devlette gün almak için gidicem. Bende bakalım inşallah bayramdan sonrası 20 hazirana verir diye düşünüyorum
GuzelMelegimm Gzmemn sezaryen de olsan zamanını bekle. Kanama, su gelmesi, sancı olursa yine sezaryen olursun. Ama bebek gelmek istediğinde ol